Sdílení dat mezi aplikacemi

Využívetje výhod elektonické výměny dat. Celá řada informací je již ve vašich aplikacích pořízena a uložena v elektronické podobě, ale nekompatibilita softwarového vybavení vám brání daty dále efektivně využívat.

Neztrácejte čas s opětovným ručním požizování záznamů, existuje spolehlivé řešení elektronická výměna dat. Využívejte již jednou draze zpracovaná data a sdílejte je s ostaními aplikacemi.

Proč využívat sdílení dat


Ruční vytváření kopií dat generuje skryté mzdové náklady, blokuje zdroje, je neefektivní a extrémně náchylné na znehodnocení obsahu zanesením chyb, ale přesná a kvalitní informace je přínosem ve správném nastavení procesů:

  • objednávky,
  • výroby,
  • termínů,
  • skladového hospodářství,
  • účetnictví,
  • dopravy a logistiky,
  • a celé řady dalších firemních procesů.

Sdílení existujících dat mezi aplikaci vám uvolní ruce, zefektivní procesy, sníží náklady a umožní soustředit se na opravdu důležité aspekty vašeho byznysu.

Kde najde výměna dat uplatnění


Elektronickou výměnu dat mezi aplikacemi lze využívat všude tam, kde již relevatní data v elektonické podobě existují a jedinou překážkou je vzájemá nekompatibilita mezi využívanými softwarovými řešeními.

Typickým příkladem výměny dat je komunikace mezi internetovýcm obchodem a účetnictvím, skladovým hospodářstvím. Vzhlem ke skutečnosti, že výměnu dat lze v drtivé většině případů provádět obousměrně, využití tohoto řešení vám přinese celou řadu výhod:

Z účetního systému můžete automaticky do prostředí internetového obchodu odesílat:

  • informace o zboží a jeho zařazení do kategorií,
  • aktualizovat popisky,
  • cenové hladiny produktů,
  • skladovou dostupnost,
  • obrázky, soubory, návody, certifikáty,
  • zobrazovat související či alternatvní produkty,
  • a další, dle možností vašeho stávajícího internetového obchodu.

Váš účetní systém můžete automaticky zpacovávat informace z internetového obchodu:

  • objednávky,
  • informace o objednavateli,
  • požadované produkty, jejich množství a cenu,
  • zvolený způsob dopravy a platby,
  • zvláštní požadavky a poznámky,
  • a další, dle možností vašeho stávajícího učetního software jsou automaticky generovány požadované doklady.

Vše na pár kliknutí, automatizovaně, během několika vteřin a třeba i pro několik e-shopů současně.

Rychle
Efektivně
Bez překlepů

Elektonickou výměnu dal lze relizovat mezi rozličnými systémy. Nejste-li si jisti, zda je takovéto řešení ve vašem prostředí možné, kontaktujte nás, rádi vám poradíme a nabídneme našich 15 let zkušeností.